Dernièrement, j'ai recu des réclamations de quelques acheteurs. Il faut se mettre dans la tête que ces machines sont des machines qui sortent d'une route d'opérateur ou quelques fois d'un collectionneur. Ce ne sont pas des collector quality, ce sont des machines acheter par photos et qui vont se faire brasser sur 8000 km, sur un bateau, camion et sur nos belles routes. Certain titres on été descendu ici au cost et aujourd'hui j'ai des réclamations. Ces machines nous donnent la chances d'avoir des titres parfois difficiles à trouver par ici et si ca continue de même, on va perdre ce fillon.
Si vous n'êtes pas d'accord avec tout ça, svp, n'acheter pas de machines pour m'éviter de futurs problèmes. Déjà que faire descendre ces machines est très complexe, je n'ai pas besoin de ça en plus.
On est très chaceux de pouvoir acheter de lui, d'habitude, il vend seulement à des hommes d'affaires qui achetent en lot, si on continue a se plaindre, oubliez ça, les livres vont fermer.Croyez moi, il a pas besoin de nous pour vendre ses machines. Je me répète, si vous n'êtes pas d'accord avec tout ça, n'acheter pas de machines.
Voici le dernier message recu du fournisseur.
unfortunately another complaint. I'm sorry, but you must understand that we do not we review the game, and we do not sell pinball collectors, in terms of collectors, we sell the game as they are, just as we buy them, in mixed conditions, someone perfect, someone other problems aesthetic, someone with the repairs made, and with some hidden defects that we can not and do not want to see.
if we wanted to take a 30% increase in private or sell pinball on ebay, one by one, but we do not want this, we want to sell to wholesalers who can resolve situations like this. gerard believe me, we sent 23 containers in 2012 and I have received complaints from you and only in part, for the damage done in the transport of containers by james. for the rest of all my other customers, wholesalers, Americans and Australians, do not complain about anything, because accept both nice surprises (pinball perfect) and unpleasant surprises (which resolve themselves) . for this reason we prefer sale to the wholesalers , hope that you understand me .
I now understand that among your colleagues / friends / customers there may be someone say a little more precise and meticulous than others but you have to be to solve the problem. unfortunately is the downside of the brokerage that you are doing.
I want to be clear with you Gerard, the game looks good that you bought for this container at the start because I will not accept complaints (unless missing cards as the striker or there are damages in transport)
some pinball can be repaired and the wires soldered directly on the board but this does not matter to us, for us it is necessary that the lights and pinball games.